سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کلبه خاطرات حدیث


ساعت 10:3 صبح پنج شنبه 87/5/10

بنام خدا

سلام اسم من محدثه است که در منزل و دوستانم منو حدیث صدا میکنند . من در شهر زیبا وسرسبز نظرآباد ودر یک خانواده مذهبی وفرهنگی به دنیا آمده ام ومن امسال به کلاس اول راهنمایی میروم وخیلی خوشحالم که به کمک پدرم توانستم وارد دنیای وبلاک نویسی بشوم و از این طریق بتوانم خطرات وآرزوها وداستانهایی که به ذهنم میآید بنویسم وهمچنین از این طریق با دوستان جدیدی آشنا شوم . که این دوستان با ارسال نظرات ونوشته های خودشان من را در  فعال کردن وبلاکم وهم در پیشرفت زندگی ودرسی کمکم بکنند.


¤ نویسنده: محدثه عباسی

نوشته های دیگران ( )

خانه
وررود به مدیریت
پست الکترونیک
مشخصات من
 RSS 

:: بازدید امروز ::
10
:: بازدید دیروز ::
0
:: کل بازدیدها ::
6745

:: درباره من ::

کلبه خاطرات حدیث


:: لینک به وبلاگ ::

کلبه خاطرات حدیث

:: اوقات شرعی ::

:: لوگوی دوستان من::


:: خبرنامه وبلاگ ::